Dupa cum am mai scris si in postul precedent, expozitia de origami ADOR s-a mutat in Cluj.  M-am gandit sa va povestesc si eu una alta despre aceasta expozitie. Inca de cum am aflat urmatorul oras in care urma sa vina expozitia si anume Cluj-Napoca, am fost foarte incantata si nerabdatoare. Ei bine timp de 3 zile am avut parte numai de surprize, unele placute altele mai putin…

Sa incep cu inceputul si anume, prima zi, care a fost intr-o vineri… Cu o zi inainte m-am intalnit cu Oana si Diana, niste fete extraordinare, ambele niste origamiste talentate. Ei bine, ne-am intalnim noi de dimineata sa mergem asa frumos la Diverta sa ne apucam de treaba… Dar sporul si buna dispozitie nu a durat prea mult. Ajunse noi in librarie intrebam frumos de coletele de la Bucuresti, in care erau modelele. Cei de la Diverta, foarte “simpatici” ne spun, ca ei nu au coletele, va da-ti seama ca noi am ramas mute… ne mai spun de asemenea ca vor veni doar sera sau maine dimineata…cand defapt coltetele trebuiau sa ajunga joi seara sau vienri dimineatza. Ne apucam de dat telefoane la Bucuresti si sa asteptam raspuns, se zvonea insa ca modelele ar fi ajuns in Cluj si sunt in ceva depozit. Au urmat cateva ore in care noi am stat ca pe jar pana am aflat ceva noutati, cum ca ar ajunge pana la 3. Ne intoarcem noi frumos la ora 3 la Diverta. Trecand cu vederea ca pe cutii scria mare sa nu se rastoarne, ele erau cu capul in jos…ma rog. Ne apucam noi de treaba, printre lumea care cauta diverse cartii. Totul a mers bine si frumos, dar pana la sfarsitul zileei, nu mai stiam nici cum ne cheama de oboseala. Ajunsa acasa nu-mi mai simteam picioarele de durere si oboseala (in ziua respectiva de dimineata de la 8 jum pana seara pe la 8 jum nu am stat jos decat o ora jumate, in rest tot am umblat).

A doua zi, eu a trebuit sa merg dimineata la aeroport, deci numa dupamasa ne-am intalnit. Noi am primit afisul destul de tarziu, astfel Diana a trebuit a sa umble prin Culj, sambata, sa caute un xerox deschis sau un loc unde sa le poata lista. Lasand la o parte lucru acesta, ma duc eu frumos la Diverta unde fac cunostinta si cu Marci, alta persoana minunata. Ne invartim din nou prin multime, sa punem ultimile modele (unele refacute de noi si cele ce au ami venit). Ne-am mai invartim noi pe ici pe colo cu etichetele (care s-au termiat si au ajuns pana la urma sa fie albe). Nu va pot spune cat de obositor a fost sa gaseti cum se numeste fiecare model. Vreau sa spun ca Adina (de la bucuresti) ne-a usurat foarte mult muca, pentru ca ea ne-a pus modele in pungi pe autori, alfel nu stiu ce ne-am fi facut. Ei bien dupa alte cateva ore de invartiot in cerc am terminat, sau cel putin asa am crezut noi. Din ce in ce mai obosite ne aducem aminte ca nu am facut inventarul… Inchipuitiva peste 400 de modele care trebuiau cautate pe liste, sa bifate.. ne apucam noi trei sa ne invartim prin toata diverta in cautare de modele…ei a trecut si asta si am terminat cu doua ore inainte sa inchida :)).

Si in cele din urma vine ziua vernisajului(duminica). Noi obisnuite cu lume multa, din zilele precedete, ne-am trezit cam singure in librarie :)). Am facut cunostinta cu Maci, alta origamista minunata care nu face miniaturi :))). Desi eram cam singure prin librarie, eu am avut parte de o surprize minunata…nu m-as fi asteptat deloc sa apara o persoana, care totusi a venit. Tin sa multumesc celor care au venit si sper ca de maine sa fie mai multa lume. Pe langa faptul ca eu ma asteptam ca acum sa nu mai facem nimic, ei bine a mai trebuit sa mai trecem pe ici pe colo adrese de mail :)) noroc cu Diana ca ea scria si eu cautam etichete fara adrese :))). In concluzie, duminica diverta este pustie :)) Iata poze (182):

This slideshow requires JavaScript.

Ei cu astea fiind spuse, va asteptam de acuma timp de o luna in fiecare sambata la atelierele de origami organizate in cadrul expozitiei 🙂

Mai mule poze se gasesc si pe blogul Dianei

